شيرين عبد الوهاب توجه رسالة الى جمهورها

نشرت الصفحة الرسمية لإذاعة “نجوم اف ام” على موقع فايسبوك رسالة اعتذار من الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب لكل جمهورها خاصة بعدما كانت شيرين قد اعتزلت الفن منذ حوالي الاسبوع لتعود عن قرارها بعد ايام على قرار الاعتزال.

وجاء في الرسالة:

جمهوري الحبيب،
أحيانا بنتعرض لضغوط أكبر من طاقتنا، الفترة اللي فاتت كانت صعبة عليا جداً لظروف شخصية وضغط شغل لفترة طويلة وهجوم إعلامي غير مبرر واحساسي بانشغالي في العمل وتأثيره على بناتي وأسرتي. عارفة إن الخبر كان صادم للكاره والمحب ليا بس أنا كنت حاسة انه الابتعاد هو الحل في اللحظة دي، لحظة حسيت فيها بتعب حد من عيلتي، وحسيت إن الدنيا مش مستاهلة وإن كل لحظة بعيدة عن اللي بحبهم هي لحظة ضايعة من عمري.
أسفة على القلق اللي سببتهولكم، بس صدقوني، مشاعركم هي اللي خلتني أراجع نفسي وحبكم هو إللي حسسني إن صوتي مش ملكي وإن الفن ملوش علاقة بضغوطات عليا، أما عن رجوعي، فأنا بارتب بس بعض الحاجات وبعمل ترتيبات.
أحب أشكر كل من ساعدني إني أتخطى محنتي من جمهوري وفنانين واعلام مصري وعربي نزيه لا يفبرك ولا يشمت و لا يشخصن الأمور أو يستنتج سيناريوهات.
هابعد لفترة أجازه مع عيلتي وبعدها إن شاء لله أعود تاني للعمل.

مرة أخرى، شكرا لمن ساندني، وسامحت من ضايقني.
شيرين عبد الوهاب

نذكر أن “نجوم إف إم” هى الشركة المنتجة لألبومات شيرين عبد الوهاب عن طريق “نجوم ريكوردز” ومن المقرر أن تطرح شيرين ألبومها الجديد خلال الفترة المقبلة.

مقالات متعلقة

Back to top button

Adblock Detected

Please disable ads blocker to access bisara7a.com