Search
الثلاثاء ١٧ يوليو ٢٠١٨

تامر حسني يوجه رسالة الى امير كرارة وعمرو يوسف

هنأ النجم المصري تامر حسني صديقه الممثل أمير كرارة على نجاح مسلسله “كلبش 2″، وصديقه الممثل عمرو يوسف على مسلسله “طايع”، وذلك في رسالة نشرها على حساباته على مواقع التواصل الاجتماعي.

وقال تامر حسني: “بجد انا فرحان من كل قلبي لنجاح أصدقاء عمري امير كراره وعمرو يوسف وطبعاً في مسلسلات جميله تانيه بس انا بخص عمرو وامير عشان من ١٥ سنه قعدنا قاعدة رجاله وكنا بنحلم كده إحنا التلاته وبنتمنى وندعي ربنا ان كل واحد فينا يوصل للي هو فيه دلوقتي وعشان ردود الأفعال المحترمه على مسلسلاتكم من كل الناس مليون مبرووك على نجاحكم الكبير تعبتوا وتعبكم واضح وطبعاً مليون مبروك لحبيب قلبي“.

واضاف: “ونصي التاني في فيلم “البدله” اكرم باشا حسني على نجاحه الكبير بس هو مكانش معانا في القاعده دي كان في قاعده تانيه  إلى الأمام يا رجاله“.

بدوره، رد “كرارة” على رسالة تامر حسني، وقال: “الله يبارك فيك أخويا وحبيبى المحترم نجم الجيل تامر حسني“.

كما رد  “يوسف “على رسالة تامر حسني، عبر صفحته على موقع فايسبوك وقال: “حبيبي أبو الرجولة وعِشرة السنين أنت عارف رأيك دايماً مهم بالنسبالى قد ايه و مكالمتك انهاردة وكلامك اللى كتبته ده فرحنى قد إيه أنا مستنى فيلمك الجديد البدلة جدا وسامع كمان سمع خير عن الألبوم أخبارك عندى كل سنة وأنت طيب يا صاحبى وسؤال أخير أكرم حسنى كان قاعد فين ساعتها“.