Search
الثلاثاء ١٧ يوليو ٢٠١٨

بعد ازمته الاخيرة، رامي صبري يوجه رسالة الى نجمة عربية

وجه الفنان المصري رامي صبري رسالة شكر، للفنانة السورية اصالة نصري وذلك على صفحته الخاصة عبر موقع انستغرام مشيداً بمواقفها معه ومع زوجته أثناء الازمة التي مرّ بها مؤخراً. واكد ان اصالة دائماً تقف الى جانبه منذ دخوله عالم الفن.

وكتب “صبري” تعليقاً طويلاً جاء فيه: “اصاله…… حضرت اول انطلاق اول حلم ليا وهو البوم (حبيبي الاولاني) وشاركت في نجاحه بمجهودها وافكرها من حبها واقتنعها بيا وانا لسه محدش يعرفني .. شاركت في فكره دويتو مش فاكر ليك وكانت سبب كبير ان الجمهور العربي يسمعني بما انها مطربه الخليج الاولى فالجمهور العربي كله سمعني ونجحت الغنوه باذن الله .. دايما في حاله من الدعم من غير ما احس هيا اطيب حاجه ممكن تشوفها او تعرفها في وسط اغلبيته في مشاكل نفسيه كتير وده بان في محنتي وقفت مع زوجتي شيرين في محنتي لحد ما خلصت مشكلتي باحسسها وطيبتها“.

وتابع: “كل اللي قدرت افتكرو من اللي عملته معايا كتبته اكيد في اكتر من كده ومش هقدر اكتب كلمه شكرا عشان كلمه قليله اوي اوي عليها بس حابب اشكر حبيبي واخي المخرج العبقري طارق العريان وصديقي انس نصري على سؤالهم واهتمامهم“.

نذكر ان رامي صبري عاد الى عائلته وجمهوره بتاريخ 13 شباط/فبراير الحالي وذلك بعد توقيفه في اكتوبر الفائت بتهمة التهرب من الخدمة العسكرية.

اصاله…… حضرت اول انطلاق اول حلم ليا وهو البوم ( حبيبي الاولاني ) وشاركت في نجاحه بمجهودها وافكرها من حبها واقتنعها بيا وانا لسه محدش يعرفني .. شاركت في فكره دويتو مش فاكر ليك وكانت سبب كبير ان الجمهور العربي يسمعني بما انها مطربه الخليج الاولي فالجمهور العربي كله سمعني ونجحت الغنوه باذن الله .. دايما في حاله من الدعم من غير ما احس هيا اطيب حاجه ممكن تشوفها او تعرفها في وسط اغلبيته في مشاكل نفسيه كتيررر وده بان في محنتي وقفت مع زوجتي شيرين في محنتي لحد ما خلصت مشكلتي باحسسها وطيبتها .. كل اللي قدرت افتكرو من اللي عملته معايا كتبته اكيد في اكتر من كده ومش هقدر اكتب كلمه شكرا عشان كلمه قليله اوي اوي عليها بس حابب اشكر حبيبي واخي المخرج العبقري طارق العريان وصديقي انس نصري علي سوالهم واهتمامهم … ❤️❤️❤️ @assala_official

A post shared by Ramy Sabry (@ramysabry8) on