Search
الإثنين ٢٠ أغسطس ٢٠١٨

بالصورة – نجم ستار اكاديمي مينا عطا يعلن خطوبته.. وهذه شريكة حياته

670

فاجأ نجم ستار اكاديمي مينا عطا جمهوره منذ قليل واعلن خطوبته من الفتاة التي سرقت قلبه وستصبح شريكة حياته.ونشر “مينا عطا” صورة تجمعه مع خطيبته على حسابه على انستغرام وقال: “8/8/2018  8:00 pm

فاكرين يوم ما غنيت في ستار اكاديمى (البرايم الرابع بتاع الامنيات) اغنية “لا تروحي” وكانت امنيتي ان البنت الوحيدة التي احببتها في حياتي ان تعود لي ونكمل حياتنا سوياً! الحمدلله من نعم ربنا عليا النهاردة انى اقدر اقول اننا رجعنا لبعض واتخطبنا كمان وفرحنا بإذن الله قرب اولاً عاوز دعوة حلوة منكم لينا وثانياً هما كلمتين احسن من ٢٠٠ عشان مابحبش اطول”.

وتابع: “لو ليك هدف، امنية، حلم امسك فيه بايديك وسنانك واوعى تقول مستحيل او مش هيحصل لان ربنا كبير اوى وعالم بنيتك وحالك وبيديك دايماً اللى انت محتاجه والمناسب ليك فى الوقت المناسب”.

وختم بالقول: “اما بالنسبة لـ 10 او الـ ١١ سنة حب والتي استحملتنى كتير ووقفت الى جانبي زمان كتير اوى قبل اى شهرة وقبل كل حاجة ايام ما كانت بجد الحياة سودة ومتقفلة في وشي ومش عارف احقق اي حاجة احب اقولك (لو لفيت الدنيا كلها والله العظيم عمرى ما هلاقى زيك وعمري ما حبيت ولا هحب ولا عرفت حب بجد يعنى ايه غير معاكي، انت كل حاجة في حياتي، بحبك”.