Search
السبت ١٨ نوفمبر ٢٠١٧

احمد زاهر يدافع بقوة عن غادة عبد الرازق على الرغم من خلافهما

على الرغم من الخلاف الموجود بينهما، الا ان الفنان المصري احمد زاهر لم يتردد بالدفاع عن زميلته في الوسط الفني الفنانة غادة عبد الرازق وذلك بعد ان تعرضت الاخيرة لهجوم كبير من الجمهور العربي بعد الفيديو الفاضح الذي انتشر لها على السوشال ميديا.

وقال احمد زاهر في تعليق على صفحته الخاصة عبر موقع فايسبوك: “تاجر الفضايح أسوأ من تجار الموت علي الأقل تاجر الموت بيقتل مره واحده وخلصت اما تاجر الفضايح بيقتل اللي قدامه الف مره كل يوم كل دقيقه كل لحظه حرام اللي بيتاجر بفضائح الناس عقابه عند ربنا كبير اوي الفنانه غاده عبد الرازق غلطت بس من غير قصد واعتذرت واعترفت بغلطتها خلاص بقي كفايه حرام عليكم ايه …. هاتدبحوها يعني .. فيه ايه ماخلاص بقي .. “.

واضاف: “لو كل واحد فيكم يعرف انه لما يشير فيديو زي ده أو يتريق عليه أو يشمت حسابه عند ربنا عسير من منا بلا اخطاء؟ ربنا يمهل و لا يهمل و اللي بيغلط دلوقتي هايجيله اليوم اللي هايتغلط فيه و بعدين الرجاله هما اللي يستروا مش يفضحوا هما دول الرجاله المصريين الجدعان”.

وختم قائلاً: “على فكرة انا وغاده مش اصحاب ولا بنكلم بعض من سنين ومش هانرجع نشتغل مع بعض تاني أبدا عشان اللي ممكن يزايدوا أو يزيطوا بس اللي بيحصل ده مش اخلاقنا وعيب و حرام المساله عندي مسأله مبدأ اتقوا الله”.

نذكر أن غادة عبد الرازق كانت قد اعتذرت لجمهورها، عن الفيديو المتداول لها منذ أيام على السوشيال ميديا، وطلبت من الجمهور مسامحتها، على الخطأ الغير مقصود.